По втор пат во Скопје, ТОПСИ Бус кампања
05.03.2019
По втор пат во Скопје, ТОПСИ Бус кампања
Борбата за подобра животна средина, почист воздух и колективни здрави навики се води долгорочно и од страна на разновидни учесници во општествениот живот. Па така, Стопанска банка АД - Скопје покрај промоцијата на велосипедизмот и другите чисти форми на транспорт преку #ВозиПравоВозиЗдраво веќе втора година со #ТОПСИБус кампањата промовира и користење на јавниот транспорт посебно во зимските месеци кога загадувањето е поголемо а поради временските услови помал е бројот на велосипедисти во градот.
Користејќи го прогресивниот изглед и начин на комуникација на ТОПСИ, брендот со кој Банката ги приближува своите производи и услуги до помладите генерации, брендирани беа повеќе автобуси и автобуски станици на начин што ги прави интерактивни и забавни за побрзо да помине времето на чекање на автобуската линија но и со пораки кои потсетуваат на предностите на користење на јавниот превоз.
Секако, за поголема интеракција, Банката преку социјалните мрежи (Twitter, Facebook и Instagram) ги повикува граѓаните да ги посочат сопствените причини поради кои користат јавен превоз и со тоа да можат да добијат картички за бесплатно возење во градските автобуси.
Продолжуваме со третата недела од предизвикот #ТОПСИБус кој гласи:
Твитни ни причина повеќе зошто се возиш во #ТОПСИБус и добиј (или со ping подари некому) картичка со 12 гратис возења.
Објавуваме листа на добитници секоја среда :) #TOPSI #ЧистВоздухЧистиУлици
Продолжуваме заедно да создаваме навики кои позитивно се одразуваат на нашето непосредно окружување.
Се гледаме во #ТОПСИБус
Стопанска банка АД - Скопје
75 години на ваша страна