header image

Измена на тарифа за надоместоци - ПОС терминали (физички и виртуелни)

31. 12. 2024

Измена на тарифа за надоместоци - ПОС терминали (физички и виртуелни)


Ве известуваме дека Стопанска банка АД – Скопје изврши измена и дополнување кај надоместоците за правни лица кои прифаќаат платежни картички преку ПОС терминали.

Измени на месечниот надомест за одржување на ПОС терминали при што износите од 1 Март ќе изнесуваат:

  • Месечен надомест за одржување на ПОС терминали со промет помеѓу 20.000 – 80.000 денари изнесува 380 денари
  • Месечен надомест за одржување на ПОС терминали со промет над 80.000 денари изнесува 180 денари.

Измени во месечниот надомест за одржување на сервисот за електронска трговија (e-commerce) при што износите од 1 Март ќе изнесуваат:

  • Месечен надомест за одржување на e-commerce сервисот со промет помеѓу 20.000 – 80.000 денари изнесува 380 денари
  • Месечен надомест за одржување на e-commerce сервисот со промет над 80.000 денари изнесува 180 денари
  • Месечен надомест за одржување на e-commerce сервисот овозможен за дополнителни функционалности: recurring, card on file или custom css - 1000 денари, независно од остварениот промет преку e-commerce сервисот
  • Месечен надомест за одржување на e-commerce сервисот овозможен со дополнителна функционалност “pay by link” - 1500 денари, независно од остварениот промет преку e-commerce сервисот
  • Месечен надомест за одржување на e-commerce сервисот овозможен со API функционалност – 2000 денари, независно од остварениот прометот преку e-commerce сервисот

Изменетите тарифни ставки ќе влезат во примена од 1 Март 2025 г.

Одржувањето на ПОС терминалите е банкарска услуга во рамките на која Банката им обезбедува на своите клиенти:

  • Бесплатен ПОС терминал за прифаќање на картички од меѓународните платежни брендови или виртуелен (e-commerce) ПОС терминали интегриран со интернет продавницата
  • Бесплатни потрошни материјали поврзани со ПОС терминалот, хартиени траки и сл.
  • Гаранција и бесплатно сервисирање на ПОС терминалите како и поддршка и консултација при работењето со вритуелните (e-commerce) ПОС терминали
  • Комуникациска врска (вградена СИМ картичка) со процесинг центарот на банката за извршување на платежните трансакции
  • Финансиски извештаи (расположливи преку дигиталното банкарство) за увид и контрола на процесираните трансакции со платежните картички 24/7 подршка во активностите поврзани со финансиска подршка за картичните трансакции извршени преку ПОС терминалот

Стопанска Банка АД - Скопје
На ваша страна

Пребарај

Најчести прашања

Доколку ви е потребен банкомат посетете го делот Локации на нашата веб страна, каде што може да го најдете најблискиот банкомат до вас.

За аплицирање за некој од нашите кредитни производи посетете го делот Кредити, каде што ќе може да аплицирате online или пак да аплицирате телефонски на бројот 15 110.

За увид на сметка online мора да имате корисничко име и лозинка за кои е потребно да се обратите во најблиската филијала. Преку e-banking и m-banking сервисите имате достапност од 24/7 online увид и плаќања преку вашите сметки.

За аплицирање за некоја од нашите кредитни картички, онлајн, може да го користите следниов линк Картички, доколку пак сакате индивидуални пресметки и телефонски да аплицирате може да се обратите на телефонот 15 110 - Ало Кредит.

 

24 часа КОНТАКТ ЦЕНТАР

За дополнителни информации обратете се на

Веб-страницата на Стопанска банка АД - Скопје користи „колачиња" кои собираат податоци за корисниците. Овие податоци помагаат на Банката да обезбеди подобро корисничко искуство, како и подобра функционалност на услугите и веб-страницата. Со одбирање на опцијата „Ги прифаќам сите колачиња" давате согласност за начинот на кој ги користиме „колачињата". За други опции, одете во „Поставки за колачиња". Дополнително, користењето на веб-страницата на СБ не е условена од прифаќањето на колачињата иако на тој начин одредени процеси може да не бидат технички оптимизирани за вашето лично корисничко искуство. За повеќе информации, посетете ја нашата Политика за колачиња.