header image header image

m-banking

Фукционалности

ОСНОВНИ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ
  • Можност за плаќања/автентикација со софтверски токен (М-токен)
  • Детали за депозитни, картични и кредитни производи кои ги нуди банката
  • Локации на филијали и банкомати до вас
  • Аплицирање за кредитните производи на Банката
  • Калкулатор за кредити и депозити
  • Тоpsi Pay - Брзи Плаќања 
  • М-банкинг
  • Каматни стапки
  • КалкулаторУвид во состојбата на вашите сметки
ФУНКЦИОНАЛНОСТИ НА М-БАНКИНГ
  • Увид во состојбата на вашите сметки
  • Push нотификации на сметка
  • Листа со трансакции со напредно пребарување
  • Детали за депозитни и кредитни производи (амортизациони планови, листи на уплати, каматни стапки и сл.)
  • Плаќања
    • Интерни плаќања кон сметки во СБ
    • Интербанкарски плаќања кон сметки во друга банка
    • Кон буџетски корисник
    • Менувачница
    • Режиски трошоци
    • Дополнителна уплата на депозит во СБ
    • Отплата на рата за кредити и кредитни картички во СБ
    • 24/7 трансфери кон интерни сметки на физички лица
  • Ажурирање на клиентски податоци
  • Подесување на I-bank лимити на сметка (по трансакција, месечен)
  • Управување со трансакциски лимити за користење на платежната картичка во земјата и странство
  • Блокирање/Деблокирање на картичка
  • Распределба на девизни приливи
  • Можност за отварање на орочен депозит 12/13 и 18/20
  • Дигитализиран Visa Vero ваучер, можност да се генерира и искористи преку менито за кредитна картичка
  • Регистрација на налози со иден датум (одложени плаќања)
  • Можност за повторна употреба на веќе реализиран налог за креирање ново плаќање и креирање на шаблон
  • Сподели реализиран налог

 

ЧПП Прашања и упатства за i-bank

 

Инсталација и упатства

Преземете ја мобилната апликација бесплатно од Play Store за вашите Андроид телефони или од App store за вашите i-phone телефони и останете секогаш први на ред.

Download

           

 

ВАЖНО ДА СЕ ЗНАЕ ПРЕД ИНСТАЛАЦИЈА:

Што е потребно пред да побарате М-токен?
Банката направи надградба на платформата за користење на М-токен согласно актуелната регулатива а со тоа и на својата мобилна апликација. Како би можеле да ја користите непречено новата верзија на мобилна апликација и нејзините функционалностите, ВАЖНО е пред да започнете со ажурирање на истата да ја проверите верзијата на оперативниот систем на вашиот мобилен уред!
Минимум верзија на оперативен систем на мобилниот уред дозволена е Андроид верзија 7 ИОС верзија 16.4

Доколку верзијата е помала од наведените нема да може да продолжите со користење на мобилната апликација поради минимум безбедносни побарувања од оперативниот систем!

За што се користи М-токен ?
М-токенот се користи за автентикација во дигиталното банкарството. Со М-токенот правите потврда на вашиот идентитет кога вршите трансакции или пристапувате до вашата платежна сметка.

Како се извршува потврда на налог?
Потврда на налог се извршува на мобилната апликација со М-токенот кој динамички ја поврзува трансакцијата со определен износ и определен примател на средствата.
Налог е секоја активност иницирана од корисникот на дигиталното банкарство достапна како поединечна функционалност преку овој канал.

Што е засилена автентикација?
Засилена автентикација (SCA) е безбедносна мерка која бара користење на повеќе независни методи за да се потврди идентитетот на корисникот, а воедно додава и дополнителен елемент на безбедност при електронско плаќање.

Засилената автентикација на корисниците има за цел да го намали ризикот од измами при користење на дигиталните канали за најава и извршување на плаќањата а се базира на повеќе фактори кои вклучуваат знаење, владение и својственост.

Идентитетот на корисникот мора да се верификува, со користење на двe од следниве три точки:

  • Нешто што го знае (ПИН, лозинка);
  • Нешто што само клиентот го поседува (картичка, мобилен);
  • Нешто што го идентификува (отпечаток на прст, идентификација на лице).

Кога се применува засилена автентикација?

  • За нов i-bank корисник при прва најава за пристап до платежните сметки онлајн
  • За i-bank корисник неактивен подолго од 3 месеци
  • За иницирање електронски плаќање (е-банкинг/м-банкинг/е-трговија)
УПТАСТВА
ЧПП Прашања и упатства за i-bank
Пребарај

Најчести прашања

Доколку ви е потребен банкомат посетете го делот Локации на нашата веб страна, каде што може да го најдете најблискиот банкомат до вас.

За аплицирање за некој од нашите кредитни производи посетете го делот Кредити, каде што ќе може да аплицирате online или пак да аплицирате телефонски на бројот 15 110.

За увид на сметка online мора да имате корисничко име и лозинка за кои е потребно да се обратите во најблиската филијала. Преку e-banking и m-banking сервисите имате достапност од 24/7 online увид и плаќања преку вашите сметки.

За аплицирање за некоја од нашите кредитни картички, онлајн, може да го користите следниов линк Картички, доколку пак сакате индивидуални пресметки и телефонски да аплицирате може да се обратите на телефонот 15 110 - Ало Кредит.

 

24 часа КОНТАКТ ЦЕНТАР

За дополнителни информации обратете се на

Веб-страницата на Стопанска банка АД - Скопје користи „колачиња" кои собираат податоци за корисниците. Овие податоци помагаат на Банката да обезбеди подобро корисничко искуство, како и подобра функционалност на услугите и веб-страницата. Со одбирање на опцијата „Ги прифаќам сите колачиња" давате согласност за начинот на кој ги користиме „колачињата". За други опции, одете во „Поставки за колачиња". Дополнително, користењето на веб-страницата на СБ не е условена од прифаќањето на колачињата иако на тој начин одредени процеси може да не бидат технички оптимизирани за вашето лично корисничко искуство. За повеќе информации, посетете ја нашата Политика за колачиња.