

Маркетинг и ООП
80 години Стопанска банка
80 години Стопанска банка
Имиџ кампања
Ве покануваме да го гогледнете новиот имиџ спот продуциран по повод 80тиот јубилеј на Банката. Темата која ја обработува новата кампања е чувството кое асоцира на ДОМА.
Кога треба да го избереме најубавото место на светот, одлуката паѓа на местото каде што се чувствуваме среќно, задоволно и исполнето - ДОМА. Тоа е местото што ни буди позитивни емоции, ги чува сеќавањата и каде што секојдневно создаваме лични и општествени приказни.
Местото каде растеме, учиме и се развиваме, местото каде ја наоѓаме својата слобода, но и својот мир. Местото каде срцето ни е полно и каде луѓето, пријателите и заедничките прослави и успеси го прават незаменливо и единствено.
80 годишнината е вредна за почит бидејќи Банката 80 години останува верна на својот избор да работи, создава и расте ДОМА, насочувајќи ја својата енергија, знаење, искуство и ресурси за да им помогне и на другите да успеат на истото место. ТУКА да го градат својот дом, своето семејство и бизнис, да им помогнат да ги остварат своите соништа, да ги реализираат сите желби, да се радуваат на моментите поминати со блиските луѓе, на малите и големите успеси и секојдневно да го впиваат животот со сите сетила.
Оваа кампања поттикнува повторно да ја откриеме љубовта кон дома и мудро потсетува зошто, им посочува на младите дека секое дома може да биде најубаво ако доволно и искрено посакаат и се обидат, а со дополнителна помош и поддршка од најблиските и од најголемата банка ништо не е невозможно.
Затоа треба да градиме иднина тука, а не некаде „таму“.
Погледнете ја приказната која Стопанска банка ја испишува 80 години и ќе продолжи да ја испишува. Тука, дома.