80 години Стопанска банка
Имиџ кампања
Ве покануваме да го гогледнете новиот имиџ спот продуциран по повод 80тиот јубилеј на Банката. Темата која ја обработува новата кампања е чувството кое асоцира на ДОМА.
Кога треба да го избереме најубавото место на светот, одлуката паѓа на местото каде што се чувствуваме среќно, задоволно и исполнето - ДОМА. Тоа е местото што ни буди позитивни емоции, ги чува сеќавањата и каде што секојдневно создаваме лични и општествени приказни.
Местото каде растеме, учиме и се развиваме, местото каде ја наоѓаме својата слобода, но и својот мир. Местото каде срцето ни е полно и каде луѓето, пријателите и заедничките прослави и успеси го прават незаменливо и единствено.
80 годишнината е вредна за почит бидејќи Банката 80 години останува верна на својот избор да работи, создава и расте ДОМА, насочувајќи ја својата енергија, знаење, искуство и ресурси за да им помогне и на другите да успеат на истото место. ТУКА да го градат својот дом, своето семејство и бизнис, да им помогнат да ги остварат своите соништа, да ги реализираат сите желби, да се радуваат на моментите поминати со блиските луѓе, на малите и големите успеси и секојдневно да го впиваат животот со сите сетила.
Оваа кампања поттикнува повторно да ја откриеме љубовта кон дома и мудро потсетува зошто, им посочува на младите дека секое дома може да биде најубаво ако доволно и искрено посакаат и се обидат, а со дополнителна помош и поддршка од најблиските и од најголемата банка ништо не е невозможно.
Затоа треба да градиме иднина тука, а не некаде „таму“.
Погледнете ја приказната која Стопанска банка ја испишува 80 години и ќе продолжи да ја испишува. Тука, дома.