ORYX асистенции
Соработка со ORYX
Стопанска банка АД - Скопје потпиша договор за соработка со компанијата ORYX, дел од Зубак Групацијата во насока на обезбедување на дополнителни услуги за своите клиенти.
Соработката започна со издавање на ограничен број на пакети со асистенции, поконкретно ORYX Roadside Assistance Europe и ORYX Home Assistance Extra.
За клиентите кои ќе ги користат овие услуги достапен е 24/7 контакт центар за пријавување на случки: 0800 22 203 (од Македонија) како и (02)3204 033 за повици од странство.
ORYX асистенција за на пат
Со ORYX Roadside Assistance Europe клиентите добиваат помош на пат и пристап до Drive Angel апликацијата за сите патувања со автомобил на европскиот континент.
Општите услови за ORYX Roadside Assistance Europe се достапни на следниот линк
За клиентите кои ќе ги користат овие услуги достапен е 24/7 контакт центар за пријавување на случки: 0800 22 203 (од Македонија) како и (02)3204 033 за повици од странство.
ORYX асистенција за домот
Со ORYX Home Assistance Extra клиентите за брзо добиваат помош за поправки и интервенции во домот од соодветни стручни лица.
Општите услови на ORYX Home Assistance Extra се достапни на следниот линк.
За клиентите кои ќе ги користат овие услуги достапен е 24/7 контакт центар за пријавување на случки: 0800 22 203 (од Македонија) како и (02)3204 033 за повици од странство.
МОЖЕ ДА ВЕ ИНТЕРЕСИРА
- >> Депозити
- >> Кредити
- >> Kартички
- >> Сметки
- >> Дигитално банкарство
- >> Осигурување
- >> Платежни услуги
- >> ТОПСИ за млади
- >> Пензиско осигурување
- >> Траен налог
- >> Сефови
- >> Тарифи Население
- >> Апликација за ажурирање за население
- >> Стандардна табела со податоци по одделни кредити и депозити
- >> Катче за корисници
- >> Заштита на лични податоци
За дополнителни информации обратете се на